Skip to content
DiSkometoden
  • Praktisk arbeid på skoler
    • Cover me
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer​
    • Songkick
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Bandverksted
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Body Talk
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Ut av boksen
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • DigiMake
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Fluedamebaby-ryggsekk
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Funky Poppy
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
  • Kunstner-lærersamarbeid
    • Relasjon og dialog
    • Kontekst, plan og struktur
    • Deltakerroller
    • Kunstneriske tilnærminger
    • Didaktiske metoder
    • Ofte stilte spørsmål
  • Forskningen
    • Intensjon
    • Bakgrunn, gjennomføring og resultater
    • Deltakere
    • Deltakerstemmer
    • Publikasjoner
    • Mediebidrag
  • Kontakt
    • Kontaktpersoner
    • Relaterte prosjekter
    • Personell i forskningsprosjektet
  • Toggle website search
Meny Lukk
  • Praktisk arbeid på skoler
    • Cover me
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer​
    • Songkick
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Bandverksted
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Body Talk
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Ut av boksen
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • DigiMake
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Fluedamebaby-ryggsekk
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Funky Poppy
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
  • Kunstner-lærersamarbeid
    • Relasjon og dialog
    • Kontekst, plan og struktur
    • Deltakerroller
    • Kunstneriske tilnærminger
    • Didaktiske metoder
    • Ofte stilte spørsmål
  • Forskningen
    • Intensjon
    • Bakgrunn, gjennomføring og resultater
    • Deltakere
    • Deltakerstemmer
    • Publikasjoner
    • Mediebidrag
  • Kontakt
    • Kontaktpersoner
    • Relaterte prosjekter
    • Personell i forskningsprosjektet
  • Toggle website search
  1. Hjem>
  2. Kontakt>
  3. Personell i forskningsprosjektet

Personell i forskningsprosjektet

Prosjektleder: Førsteamanuensis/professor (2019) Kari Holdhus (HVL)
Forskningsleder: Professor Magne Espeland (HVL)
Kulturtankens prosjektleder: Egil Rundberget
Administrativ bistand: Hilde Steinmoen, Grethe Lønning Grimsbø, (CASE-senteret)

Forskere: (i hele eller deler av prosjektet) Synnøve Kvile, Rebecca Almås, Jonas Cisar Romme (HVL), Roy Waade (Nord Universitet), Jorunn Thortveit (Universitetet i Stavanger).

Skoleprosjekter

  • Cover me
  • Songkick
  • Bandverksted
  • Body Talk
  • Ut av boksen
  • DigiMake
  • Fluedamebaby-ryggsekk
  • Funky Poppy

Høgskulen på Vestlandet

CASE

Tilgjengelighetserklæring

Kulturtanken