Skip to content
DiSkometoden
  • Praktisk arbeid på skoler
    • Cover me
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer​
    • Songkick
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Bandverksted
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Body Talk
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Ut av boksen
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • DigiMake
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Fluedamebaby-ryggsekk
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Funky Poppy
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
  • Kunstner-lærersamarbeid
    • Relasjon og dialog
    • Kontekst, plan og struktur
    • Deltakerroller
    • Kunstneriske tilnærminger
    • Didaktiske metoder
    • Ofte stilte spørsmål
  • Forskningen
    • Intensjon
    • Bakgrunn, gjennomføring og resultater
    • Deltakere
    • Deltakerstemmer
    • Publikasjoner
    • Mediebidrag
  • Kontakt
    • Kontaktpersoner
    • Relaterte prosjekter
    • Personell i forskningsprosjektet
  • Toggle website search
Meny Lukk
  • Praktisk arbeid på skoler
    • Cover me
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer​
    • Songkick
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Bandverksted
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Body Talk
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Ut av boksen
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • DigiMake
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Fluedamebaby-ryggsekk
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
    • Funky Poppy
      • Fra arbeidsprosessene
      • Didaktiske rammer
      • Suksessfaktorer
  • Kunstner-lærersamarbeid
    • Relasjon og dialog
    • Kontekst, plan og struktur
    • Deltakerroller
    • Kunstneriske tilnærminger
    • Didaktiske metoder
    • Ofte stilte spørsmål
  • Forskningen
    • Intensjon
    • Bakgrunn, gjennomføring og resultater
    • Deltakere
    • Deltakerstemmer
    • Publikasjoner
    • Mediebidrag
  • Kontakt
    • Kontaktpersoner
    • Relaterte prosjekter
    • Personell i forskningsprosjektet
  • Toggle website search
  1. Hjem>
  2. Praktisk arbeid på skoler>
  3. Cover me>
  4. Fra arbeidsprosessene

Cover me - eksempler fra prosesser

Bilde av tavle etter tekstarbeid i plenum
Akkordskjema til låta “Reiste meg igjen”
https://media.wpd.digital/diskometoden/uploads/2021/02/2018-10-19-Reiste-meg-igjen-14.15-1.mp3

Lytt til låta «slepp meg fri» skrevet av elever.

Eksempel på diskusjon mellom lærere og musiker etter elevtreff

https://media.wpd.digital/diskometoden/uploads/2021/02/laerer-musikerdiskusjon-etter-forste-elevtreff-1.m4a

Teksthefte til avslutningskonsert, laget av elever

Skoleprosjekter

  • Cover me
  • Songkick
  • Bandverksted
  • Body Talk
  • Ut av boksen
  • DigiMake
  • Fluedamebaby-ryggsekk
  • Funky Poppy

Høgskulen på Vestlandet

CASE

Tilgjengelighetserklæring

Kulturtanken